​​Мусимо визнати: читати склад продукту неінформативно

​​Мусимо визнати: читати склад продукту неінформативно
07
червня

Поділитись

Не сумніваємось, що розумні люди казали вам про необхідність вичитувати склад косметичних продуктів. І вони однозначно мають рацію!

Проте переглядаючи перелік компонентів та проганяючи його через пошук у Гуглі ви НІКОЛИ не можете бути певні у ефективності роботи конкретного продукту на шкірі. Якщо ви не є кваліфікованим косметичним хіміком, звчичайно. Хоча і вони визнають, що певності щодо деяких текстур та формул не мають.

❌ Про що НЕ розкаже вам склад продукту?

  • ступінь агресивності продукту;
  • технологія виробництва, використане обладнання;
  • якість сировини.
    Ці аспекти зазначені у спеціальній документації, що створюється на різних ступенях виробництва продукту.  Ефект на шкірі та результативність продукту визначити лише за складом практично неможливо.

    Щоб розкрити властивості продукту, спробуйте його на шкірі.

    ✅ Що ж насправді розкаже вам склад?

  • наявність активів;
  • присутність потенційних алергенів.

    Чи варто звертати увагу на концентрацію компонентів?

    Можна, але також не надто інформативно. Сучасні технології доставки активів роблять ультра ефективними навіть продукти з низькою концентрацією активів. Тому рекомендуємо вам легше ставитись до надписів на етикетках і не покладатись лише на Гугл. Косметологи #Bishoff готові відповісти на будь-яке питання практично 24/7.

Інші новини

Екологічна косметика - нова епоха у догляді за шкірою
29
грудня
Екологічна косметика - нова епоха у догляді за шкірою

При переході на етичний спосіб життя постає питання екологічної косметики. Зараз у цій ніші

Читати далі
Говоримо ТАК! натуральним компонентам
29
грудня
Говоримо ТАК! натуральним компонентам

Bishoff - це українська марка натуральної косметики, якої немає аналогів! У чому унікальність?

Читати далі
Зустрічайте Bishoff в аптеках вашого міста!
18
липня
Зустрічайте Bishoff в аптеках вашого міста!

Ви питали нас чи є можливість купити продукцію нашого бренду, у яких магазинах можна прийти та

Читати далі